Kennel Cheekcharms

Alla inlägg under maj 2008

Imorgon åker vi till Turkiet en vecka så nu ska hundarna vara hemma

hos Stina och Janne under den tiden, vi var där igår och jag sov med dom en natt så dom ska känna sig trygga. Så det kommer att gå så bra.

Ha det så bra så hörs vi senare

Halloj


Ikväll har vi haft avslutning på kursen ,åkte från jobbet ca 16.30

slängde i mig lite mat, tog hundarna med mig och åkte upp på Södra berget

gick en bra sväng med dom sen kom kursdeltagarna. Vi grillade korv provade på Apportering och gjorde en Agilitybana.Alice fick prova banan och jäklar vad duktig hon är hon är totalt orädd och älskar nya saker.Jag ska nog börja en sån kurs på Brukshundsklubben med henne.

Hemma vid halvnio ,trimmat och badat Alice så nu säger vi till er

alla God Natt!

(vilka gulliga människor på kursen Agnetha och jag fick varsin flaska "Champagne" som är tänkt att vi ska öppna när nån av våra hundar tar ett Cert)




Jaha när ska jag bli trimmad då?  Fast en Sötnos är jag vilket fall som helst


Kram















Hej På er Imorse uppstigning.04.45 packa bilen och hämta Christina med hundar och sen bar det iväg till Östersund på SSRK:s Utställning.

Maja fick en etta och blev tvåa i Juniorklassen. Duktig Tjej !

Med Molly blev det revansch mot igår ,Först fick hon en etta och blev tvåa i Öppenklassen med CK.

Bästa Tiklass placerades hon som Femma , Vi är supernöjda det var en stor grupp tikar ca 15 st i bästa Tikklassen varav 5 Champinjoner Hon hade helt igenom superkritik så ikväll firar vi igen. Molly hemma här i soffan ikväll nedan:

Kram!

Hej  Ja idag var det svart och vitt!

Molly har idag tagit sin första Tvåa så den här dagen lägger vi bakom oss för hennes del.

Maja ´fick en etta och blev trea i Juniorklassen, med det som var mest fantastikt var att hon gick och viftade på svansen exakt hela tiden ,fick Superkritik och t.o.m "Very Happy" stod det !! Ja övning ger färdighet säger man ju. Återkommer imorgon efter Östersundsutställningen

Ha en trevlig kväll

Ja nu är Maja färdigtrimmad inför helgen skall bara badas imorgon

Alice ska få sin omgång till veckan innan hon och Molly och Maja  skall vara på "Kollo" en vecka uppe i Indal när vi åker till Turkiet en vecka

God Natt

Skapa flashcards