Kennel Cheekcharms

Alla inlägg under oktober 2009

Nu är den lilla Lortgrisen badadGladInget vidare promenadväder idag..

Fy vilket gråväderSkäms

Karin visst ska du få bilderna , kanske enklast att lägga över dom på USB-minne?

Trevlig Helg

Idag har jag (Maja) varit ute själv på Långprommis med Anette.

Kram så längeKyss

 

Nu är det dags att bada och fixa Majas päls

Hon ser ut som en liten prinsessa men lever som en grovarbetare  


Kram

Ja nu är Matte och jag hemma igen, faktiskt helt ok att åka tåg tycker jagGlad

Matte har berömt mig och berättat att jag har varit jätteduktig. Jag var lite kaxig när jag kom hem

men det gick snabbt över (faktiskt ganska kul att träffa småsyrrorna)

Husse hämtade oss på SJ och jag blev jätteglad när jag såg honom igen

Nä nu är det dags för en försenad middag

Hörs snart Alice

Ja nu har jag varit och hälsat på hos Henke och Samantha i tre dagar:)

Vi har gått promenader till stranden, gått vid Ätran och på stan.

Jag har fått legat i soffan hela helgen, något att skvallra om för

småsyrrorna när jag kommer hem.

Henke har inte en strumpa som ligger där den ska för jag har placerat om dom lite...

Ja några timmar till och sen ska matte och jag till tåget då ska jag passa på

att sova lite så jag är pigg och alert när jag kommer hem

Tack för denna gången Blöt PussCool

Ovido - Quiz & Flashcards