Kennel Cheekcharms

Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Lördag

Ja då har vi varit ute på Långsväng, jag hundarna och Anette

Jättehärlig Skogsprommis och snön är så

blöt så det fastnar inget i pälsarna.

Har också funderat en del på rasen cockerspaniel :jag har haft den rasen i 25 år och har aldrig upplevt att det varit något hälsoproblem.Varit aktiv uppfödare i slutet av åtti och början av nittiotalet ,nu känns det som om man försöker att undersöka ihjäl dom ..

Jag tror att vi måste vara rädda om avelsbasen som vi har och inte förminska den och liksom stänga in oss i en massa regler, då blir det slut på det roliga tror jag.  Ja ja nog om detta

Nu ska jag  ladda för Tjejfest hemma hos Nettan


Kram Så hörs vi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Oh vilken härlig helg det varit, tagit riktiga långpromenader båda dagarna,suttit på baksidan utav huset i solen  till helgen ska vi på Västernorrlandsmästaren,hade tänkt trimma Molly idag men lusten har inte infunnit sig... får bli nån kväll till ve...

Igår på Glitter & Glamour fick Molly "Bucklan" Sundsvalls sektionens pris till mest Uställnings meriterade hund :)        ...

Ovido - Quiz & Flashcards