Kennel Cheekcharms

Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Avslutning kursen

Halloj


Ikväll har vi haft avslutning på kursen ,åkte från jobbet ca 16.30

slängde i mig lite mat, tog hundarna med mig och åkte upp på Södra berget

gick en bra sväng med dom sen kom kursdeltagarna. Vi grillade korv provade på Apportering och gjorde en Agilitybana.Alice fick prova banan och jäklar vad duktig hon är hon är totalt orädd och älskar nya saker.Jag ska nog börja en sån kurs på Brukshundsklubben med henne.

Hemma vid halvnio ,trimmat och badat Alice så nu säger vi till er

alla God Natt!

(vilka gulliga människor på kursen Agnetha och jag fick varsin flaska "Champagne" som är tänkt att vi ska öppna när nån av våra hundar tar ett Cert)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Oh vilken härlig helg det varit, tagit riktiga långpromenader båda dagarna,suttit på baksidan utav huset i solen  till helgen ska vi på Västernorrlandsmästaren,hade tänkt trimma Molly idag men lusten har inte infunnit sig... får bli nån kväll till ve...

Igår på Glitter & Glamour fick Molly "Bucklan" Sundsvalls sektionens pris till mest Uställnings meriterade hund :)        ...

Ovido - Quiz & Flashcards