Kennel Cheekcharms

Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Älskade Molly 3 ÅR

Idag fyller vår lilla Prinsessa Molly 3 år. Party ikväll !


 
 
Ingen bild

anita

15 januari 2009 19:39

Grattis
från Mormor och LO

 
Ingen bild

Kusin Mindy

15 januari 2009 21:50

Grattis till Molly! Igår var jag med matte på flatklubben och måste sitta/ligga på en filt i 2 timmar. Fy, så tråkigt att inte få leka med de andra hundarna.

 
Johanna

Johanna

21 januari 2009 19:41

Grattis i efterskott Molly! Jag visste att det var något jag missat i dagarna! Kände det på mig och funderade men kom inte på vad....nu vet jag: Loonys födelsedag....

Kram

http://www.krokanden.se

 
vs

vs

22 januari 2009 14:30

Hon är så söt. :) saknar er.

http://violentsaint.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Oh vilken härlig helg det varit, tagit riktiga långpromenader båda dagarna,suttit på baksidan utav huset i solen  till helgen ska vi på Västernorrlandsmästaren,hade tänkt trimma Molly idag men lusten har inte infunnit sig... får bli nån kväll till ve...

Igår på Glitter & Glamour fick Molly "Bucklan" Sundsvalls sektionens pris till mest Uställnings meriterade hund :)        ...

Ovido - Quiz & Flashcards