Kennel Cheekcharms

Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Härliga Vår

Idag har Molly blivit trimad hon har sett ut som ett får ett tag. Hon ska på Jaktkurs nästa helg med Husse. Om två veckor är det dags för årets första Utomhusutställning Östersund !

Känns kul att säsogen drar igång igen och alla människor liksom tinar fram

Ha det så bra Kram

 
 
Samantha

Samantha

10 maj 2009 22:33

Haha, va taskig du är mot Molly Gunilla! :D Men jag måste hålla med om att hon var bra krullig sist jag såg henne ^^ Hoppas utställningen går bra för er! :)

Kram!

http://www.samantha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mindy

18 maj 2009 21:57

Matte bara klippte och klippte igår, badad blev jag också. På torsdag ska jag på clubshow, det blir spännande. Håll tummarna för att jag och matte sköter oss! Kram

 
Ingen bild

katarina söderström

19 maj 2009 16:28

Hejsan!!
Synd att du ej var med i helgen men det kommer väl fler tillfällen! Tack för grattis! och LYCKA TILL i Östersund!

Tjing/ Katarina och Tillan bustroll m.fl

 
Ingen bild

Mindy

19 maj 2009 22:48

Jag har också blivit utsatt för mattes sax, badad blev jag också! Jag ska på utställning på torsdag, det ska bli spännande....Matte borde kanske har tränat mig lite mer??? De ska i alla fall bli roligt att träffa andra "flattar". Kram

 
Ingen bild

Katarina Söderström

20 maj 2009 16:58

Hejsan!
TACK!! för Grattis. Lycka till i Östersund! vi håller tummar och tassar hårt för er.
Syns!
Hälsn/ Katarina och Co1

 
Ingen bild

Katarina och Tilly "sötnos"

21 maj 2009 14:38

Hejsan!
Tack för grattis! nu håller vi tummar och tassar för er i Östersund.

Tjing/ Katarina och Co!

 
Ingen bild

katarina söderström

22 maj 2009 10:08

Hej igen!
Det var då inte meningen att terrorisera med inlägg men jag trodde att det blivit något fel när det tog så lång tid innan det kom in.
Hälsn/ Katarina

 
Samantha

Samantha

25 maj 2009 16:42

Ja jag tycker också bäst om dom svarta :)
tack så mycket, ser fram emot nästa gång vi ses!

kram

http://www.samantha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Oh vilken härlig helg det varit, tagit riktiga långpromenader båda dagarna,suttit på baksidan utav huset i solen  till helgen ska vi på Västernorrlandsmästaren,hade tänkt trimma Molly idag men lusten har inte infunnit sig... får bli nån kväll till ve...

Igår på Glitter & Glamour fick Molly "Bucklan" Sundsvalls sektionens pris till mest Uställnings meriterade hund :)        ...

Ovido - Quiz & Flashcards